Money Money Money must be funny in a rich men world

Hanna heter jag och jag är en shopaholic. Dock måste jag säga en sak jag köpte idag ett par Converse skor, två t-shirtar, en långarmad och ett par jeans för 85 dollar (500 kronor)! Så tänk bara hur mycket pengar jag spara och ni ser ju själva jag hade inte ens fått ett par converse skor i Sverige för detta! Ibland shoppar man bra. Och jag har ju slutat köpa sommarkläder så detta jag köpte idag var ju bara till hösten lite smart är jag allt...
.
Och sen vill jag också meddela att jag kommer sakna gym när jag kommer tillbaka till Sverige, då jag vet att jag kommer vara för snål för att köpa medlemskort i Sverige känns det jobbigt att jag inte kommer vara så här trött om en och en halv månad efter en timmes träning.

Kommentarer
Postat av: mamma

Får du hem allt som du köpt?

2011-07-09 @ 08:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0