T and J

Så igår kväll träffa Sophie och jag den nya tyska aupairen som precis flytta Downtown. Vi tog henne till bion där vi såg Bad Teacher Himla bra film måste jag säga. Både Soph och jag trodde att allt det roliga redan varit i Trailern men så var det icke. Väl spenderade pengar (även om jag inte betala något för Sophie hade gratis biljetter men ändå!)
Idag var planen att åka båt, vattenskidor och tubing (kan inte hitta en bra översättning för det ordet) men pga åskväder blev det inte av. Jag hängde i sängen halva dagen sen hängde jag lite vid Sophies och deras brygga innan stormen kom och vi var tvungna att åka hem.
Dock kom vi ju på att vi inte hade sett den sjunde Harry Potter filmen än (vi har sett en film varje vecka) så vi åkte över till Taylor (en kille som jobbar på Starbucks som Sophie och Andy blev kompis med när jag var i Wilmington, mamma det finns andra namn här men jag gillar att hänga med personer med samma namn) och kolla på den sjunde och sista filmen. Så nu är vårat minne färskt tills mitten av veckan då vi ska gå och se den allra sista filmen!
Detta är tubing för er som inte vet. (Bilden är från förra året)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0