Tomat eller är det bara mitt ansikte?

Oh herregud vilken dag! Jag har haft tre dagars ledigtid denna helg och det har varit underbart! Men dagen idag har varit den bästa på hur länge som helst. Så jag vaknar upp i morse (utan att vara trött) jag går och äter frukost och dricker mitt kaffe (vilket gjorde att jag blev ännu mer inte trött). Efter frukosten går jag in på internet och ser hur Sverige gjorde i fotbollen såg att dem vann (YAAAAY) och då vi spelar in alla Sveriges och USAs matcher var jag ju tvungen att se målen och självklart tvinga jag mina barn att se dem också.
När alla målen var visades får jag sms av Sophie som säger att dem drar till bryggan om 15-30 minuter. Så jag cyklar hemifrån 20 min senare med handduken och solkrämen med mig, dock får jag hänga på bryggan i typ 30 minuter själv men det är härligt! Så vid typ 11 dök dem upp och vi hängde mest vid bryggan dem första timmarna, dock åkte Sophie, Lukas (en av Sophies barn) och jag tubing bakom Jetskin, sen tog Soph och jag Jetskin och körde lite runder, vi såg två delfiner och en liten delfinunge, jag testa även PaddelBoarding, vilket är typ en surfbräda fast man står upp och paddlar. Och nu kommer jag till det bästa, efter att vi hängt vid bryggan några timmar tar vi båten till en liten vik där Sophie och jag testa SlalomSkiing (vattenskidor men bara med en vattenskida) och Sophie har tränat på detta andra helger men detta var första gången för mig och jag måste bara skryta lite för jag kom upp och stod på denna slalomskidan mer än vad Sophie gjorde!Så himla coolt och roligt var det, dock förlora jag en lins på köpet men det är smällar man får ta!
Eftersom jag bara har nu bara har tre oöppnade paket med linser kvar måste jag börja använda mina glasögon mera... Förresten ser ni bikinilinjen under min haka? Pepparkaka när jag kommer tillbaka till Sverige ska jag satsna på! (Även om det aldrig kommer hända)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0