Upp och vakna det är morgon

Sitter med mitt morgonkaffe i handen och försöker komma på vad jag ska göra med barnen idag. (Klockan är 8.14 och barnen sover fortfarande! Jag har dock varit vaken en timme.)
Jag skulle gissa på att vi åker till Children Museum eller Acquariumet...
Under dessa fyra dagar jag varit ledig har jag klippt mig/färgat håret, solat, sett delfiner hoppa och letat lägenheter. Jag har till och med fått en lägenhet också men jag funderar på om den är för dyr. Dock har jag insett att jag inte vill bo på ett kollektiv då jag är så klar med att dela kök och toalett. Det värsta/roligaste med denna lägenheten är att den inte är möblerad vilket betyder att jag måste köpa bord, säng och allt annat. Jag vet ju att jag har en del hemma men det är ändå en del som ska fixas. Det hade varit grymt roligt att inreda min egen lägenhet om jag hade varit lika rik som Pippi Långstrump eller Bill Gates men nu är det ju inte så.
.
25 dagar tills jag åker hem!

Kommentarer
Postat av: Selina

hejsan ville bara säga intressant läsning har följt din blogg några veckor och kommer fortsätta att göra det. Kram



Selina

2011-08-02 @ 16:11:35
Postat av: Kim

Hej Hanna!



Roligt att jag hittade din blogg genom att googla på "aupair charleston, south" Min pojkvän flyttade nyss dit så jag är på jakt efter en värd familj som skulle kunna tänka sig att ha mig som deras au pair. hur tog du dig dit? läste här nu att du åker hem. skulle vilja prata mera med dig och veta mera. hoppas du vill ta kontakt med mig på [email protected]

sköt om dig,tack för mig.

2011-09-13 @ 22:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0