blodiga knä

Man kan undra vad jag gjort i helgen. Varje morgon har jag vaknat av världens smärta i hela kroppen! Speciellt i ryggen, nacken och knäna. Vad har jag gjort då? Jo, jag har Skimboardat eller försökt till det i alla fall. Måste säga att jag blir bättre och bättre på det. Ni som undrar vad Skimboardning är, det är typ som surfing men på det grunda grunda vattnet som kommer upp på stranden av vågorna. As kul är det om man står mer än 2 sekunder på brädan. Prata med Kris och Sophie (en ny vän till mig och Soph) om att vi måste öva mer på det. Då dem två säger att dem inte vill nästan-bryta-vristen eller få mer sår på benen. Jag kanske är lite för mycket in på denna sport känner jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0