free

Så har haft en ledig dag idag! Började med ett besök till gymmet i 1,5 timme. Då städerskarna var hemma hos oss blev det lite poolhäng efter det och då blev jag även lite svalkad i den 35 gradiga värmen.
Hem och vänta på att en bil skulle komma hem då jag sedan åkte till Starbucks där jag hände i någon timme innan jag åkte till Sophies brygga där jag satt och läste Harry Potter för femtioelfte gången. Lugn och härlig dag precis vad jag behövde.
Imorgon blir det eftermiddags jobb och sedan på torsdag börjar våran dag upp till Washington DC med första stopp Ruths mammas hus. Om allt går som planerat kommer jag föhoppningsvis komma in på en visning INNE i Vita Huset, men inget säkert ännu men jag håller alla fingarar och tår jag har! (I vanliga fall är det omöjligt för utlänningar att komma in där men vi har kontakter).
Något annat som antagligen också kommer denna vecka är mejlet om return flight home to Sweden. Mycket som är på G men ack så roligt det är!
Noahs Graduation från Kindergarten

Kommentarer
Postat av: mamma

Det måste vara mamma du längtar efter om du tycker detär roligt att få din returbiljett.

2011-06-01 @ 11:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0