Home alone

Så mina värdföräldrar är uppe i Wilmington idag så jag är ensam hemma. Dock var jag vaken en timme innan jag cykla till Sophie´s brygga där jag hängde någon timme innan Sophie´s familj kom dit. Då åkte jag på en Jetski runda (hur roligt som helst!) och efter det blev en båttur! Himla trevlig dag har det varit! Sen jag kom tillbaka efter Washington DC har jag haft så himla roligt. Varje lediga stund på mitten av dagen har spenderats på Sophie´s brygga där vi använt Kayak, hoppat från bryggan och bara hängt. Igår kväll åkte Soph, Andy och jag Downtown och åt pasta. Det är så skönt att bara sitta DT utanför resturangen och kolla på allt folk som går omkring. Vi avsluta kvällen med italienskglass. Asbra dag! Då jag och barnen åkte DT på dagen också och lekte i fontänen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0