Sanford

Så det tar ungefär 10 timmar att köra till Washington DC vi körde 4 idag och stannar över natten hos Ruths mamma (som också fyller år idag). Så vi har hade familj middag och sen en tårta till efterrätt (en god amerikansk tårta faktiskt jag är imponerad). I morgon bär det då av till Washington DC med en 6 timmars bilresa. Planen just nu är att åka till Vita Huset på onsdag (Ruths vän har ännu inte sagt att hon inte kommer kunna få in mig så jag håller fingrarna!) Hoppas verkligen verkligen att det blir av!
Fick mitt mejl igår förresten om return flight home information, dock kan jag inte fylla i blanketten förrän jag vet om jag får elevassistent jobbet jag sökte i Ystad eller inte. För om jag får det måste jag åka hem direkt den 9 augusti men om jag inte får det kan jag stanna kvar till Noahs födelsedag som är den 13 augusti (han pratar om sin födelsedag VARJE dag så man skulle kunna tro att hans födelsedag är imorgon).
Kan ju säga att det är en konstig känsla att få det där mejlet, jag känner lycka för att komma hem men också sorgsen för att lämna detta liv... Bara en AuPair vet vad jag snackar om och som verkligen kan förstå hur det är att vara AuPair alla andra kan försöka men ni kommer aldrig förstå fyllt ut.
Två månader sen syns vi igen!

Kommentarer
Postat av: EMILIA H

GUD VAD DIN BLOGG HAR VARIT ROLIG ATT LÄSA. ÄR RIKTIGT SORGSEN ATT JAG INTE HITTAT DEN INNAN. HAR STRÄCKLÄST ALLT... JAG KOMMER FORTSÄTTA LÄSA DEN, DEN ÄR RIKTIGT BRA!!!! FORTSÄTT SÅ

2011-06-04 @ 21:34:34
Postat av: Amanda

Du och isbörjnen eller? ;)

2011-06-06 @ 23:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0