Washington DC

(Skrivet igår kväll)

Sitter här med ett glas vin i handen, även kallat underbart! Jag är helt slut i kroppen!

Så vi har varit här i några dagar nu, första dagen åkte vi in till DC och kolla på Vita Huset, gick på The Mall och hade en picknick. Kom hem chilla lite hemma innan vi åkte till Matts faster och farbror i Maryland (har nu varit i 9 stater) där dem hade en liten släktmiddag med typ 10 personer. En av dessa släktingar har gått på S:T Olof college här i USA och denna skolan startades upp av Lutheraner från Norge någon som ser ett sammanträffand? Ni som inte känner mig vet inte att jag bor i Sankt Olof i Sverige och då är detta samma Sankt Olof som colleget och där jag bor i Sverige är döpt efter. En tjej hade flipflops från denna skolan och dem är svart och gula med samma Sankt Olofs märket som vi har med yxan i handen!

Idag gick vi upp 06.00 för Noah och Andrew (en av pojkarnas namn som vi bor hos just nu) skulle springa ett duatholon istället för triatholan. Det innebar att dem sprang en bit, cykla en bit och sen sprang en bit igen. Coolt!

Åkte sedan ut till ett ställe där dem har massa gamla flygplan och rymdskepp! Det var grymt roligt att gå runt där och titta då mina värdföräldrar vet mycket om det så det var intressant.


Kommentarer
Postat av: Din bror

Du får ju ta och köpa ett par av dom flip flopsen!

2011-06-07 @ 09:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0