When will my life begin

Jag är besatt av filmen Tangled, bara så ni vet!
.
Den här veckan kommer vi ha 5 barn här i huset. Två kusiner kommer vara på besök vilket betyder 5 barn och alla är under 6 år gammal. Skoja inte om jag älskat mitt jobb idag or not! Nej, det var inte så farligt faktiskt, åkte till poolen under morgonen och lite eftermiddag och efter det tog Ruth med Nathalie och Noah till ett födelsedagskalas. Och sen var dagen slut så ganska slö dag ändå.
.
Kom precis hem från Publix (det nya innestället förstår ni) lämna tillbaka en film och handla lite mat till familjen.
Jag och dem andra aupairerna försöker just nu få ihop en dag då vi alla är lediga och kan åka och hoppa fallskärm men det är lite krånligt med 3 personer som har helt olika schema.
Chinatown i DC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0