Who is that?

Åkte till Storytime på biblioteket idag med den ena av kusinerna (dem andra barnen är på sommarcamp) det första min vän säger när hon ser oss är "Who is that?" Man skulle ju tycka att mannen som har hand om storytimen skulle säga samma sak men då han fortfarande inte känner igen Maddy och Josie (och då är dem ändå enäggstvillingar och VÄLDIGT söta) så blev jag inte så förvånad.
Hade ett break på mitten av dagen, den spenderades på gymmet och djupförsjunken i den femte Harry Potter boken (som bara är 870 sidor på engelska men 1001 sidor på svenska). Har 230 sidor kvar och jag hyrde den för 5 dagar sen. Sakta tycker vissa (läs min bror) men då jag har mycket annat för mig om dagarna än att läsa böcker (jobba, SOVA, träffa vänner och gym) så tycker jag detta är väldigt bra gjort av mig. Dock vet jag inte vad jag ska läsa när dessa böcker är slut. Jag kan ju inte gå ner till Sophies brygga om jag inte har någon bok med mig.
Efter min bokstund börja jobbet igen då körde jag och hämta Noah och Nathalie på deras summercamp. Åkte hem lekte lite med barnen innan det var dags för mig att laga mat. (Jag erbjöd mig själv) Pastagratäng blev det och jag upptäcker nu att det ändå jag lagar till min familj är typ pasta eller Crepes.
Efter middagen åkte jag, Soph och Andy till Strabucks där det för fjärde gången på EN VECKA krånglar med min beställning m.m. Två gånger på två olika Strabucks, en gång på AliBaba (en turkisk resturang) och en gång på Joes pasta (pasta resturang såklart). Men idag fick jag min dricka gratis så det var ju bra det i alla fall 4 dollar tjänar jag på det!

The people I am hanging with
The person I miss

Kommentarer
Postat av: wifey

ååååh sluta sitta här och va deprimerad är ju patetiskt, SAKNAR

2011-06-14 @ 18:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0