trött...

Så helgen gick fort (det har varit en röd dag här idag vilket betyder det var en dag längre helg) vi har haft två barbeque en hemma hos Susie (3 bebisar, 1 1,5 åring, 2 3 åringar och 2 5 åringar) och en nu ikväll vid poolen med andra familjer. Det är allt roligt att träffa alla och alla är jätte trevliga och pratar med mig och så men jag saknar ungdomslivet och innan var Johanna med på alla dessa sakerna vilket gjorde att det var roligare nu går man mest där och det är inte så roligt... (JOHANNA KOM TILLBAKA!) Men i alla fall så jobba jag imorse vi åkte Downtown och kolla på målningar m.m. barnen sprang runder och lekter helt okej första pass, sen hade jag 2 timmar ledighet spendera lite tid med att prata med brodern på Skype och sen lite latning i sängen. Back to work blev det sen nu på kvällen då vi åkte till poolen. Och efter poolen åkte jag till gymmet efter ett uppehåll på 3 dagar.
Nu är min plan att städa mitt stökiga rum då städerskan kommer imorgonbitti!

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars Hanna. Det var synd att vi inte var hemma och du gjorde så att Mikael missade fotbollsträningen.

2011-05-31 @ 16:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0